alla bara deppar

Tjena. Idag var en sån där depp dag, somnade nästan på spanskan, var tvungen att åka ut till Skärholmen på läkarkontroll direkt efter skolan och hela jag bara fryser. Nian är verkligen ett deppigt år, än så länge. Alltså, viss är det kul med skolan ibland, men det blir bara så fruktansvärt jobbigt med skola varje varje dag. Som jag skrev förut, jag vill ju ha roligt. Förut älskade jag hösten, det var min favorit. Men nu känner jag att det får bli sommar, eller kall vinter, helst snart. Känner inte igen mig själv. Vill bli vuxen nu, på riktigt hel vuxen. Helt knäppt, men jag orkar inte med grundskolan mer. Måste sluta tjata snart, är inte så bra på det. Men vi ses vänner, för nu måste jag göra saker man bara måste göra. 






 
 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Åhh förstå att vara fri! Inte behöva gå till skolan, inte behöva äta äcklig mat, bo i en egen lägenhet,göra vad man vill, tycka vad man vill.... Oooo, saliga äro drömmar!

2012-09-13 @ 22:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0