bilder från mitt liv idag

Idag vaknade jag bland dessa lakan och var sjuk, till min stora glädje
 
Jag låg kvar länge med Agges partner in crime
 
Sen slutade jag med mina lata fasoner och gick upp och pluggade könskvotering, enda positiva med nian just nu. Tog ingen bild på det, effektiv är liksom mitt mellannamn. Sen gick jag till Liljeholmen C och köpte frukt och smarrigheter. Är ensam hemma just nu och har lekt student som lever på pasta hela dagen. Plus att jag åt american pancakes.
 
Mina grannar som jag inte ens känner men som jag vet röker under fläkten hade satt ut pelargoner mitt i trappen. Fränt eller Fult?
 
Fotade en klänning hehe.. Men den är ju så förbannat snygg!
 
Städade rummet (fattig student med ansvar för en dag igen). Den där himla kaninen äter på min afro filt..
Sen hände inte mycket mer. Godnatt och dröm om mig. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hannah

ÅÅhhh sååå fina bilder. Det är just en sådan sjukdag jag behöver för att ta igen mig tror jag! :):)
Jag skulle vara sååå glad om jag fick drömma ordentligt i natt! ^^<3

2012-09-17 @ 22:49:12
URL: http://hannahhartell.blogg.se/
Postat av: Hannah

Sööting Lowe eee! ^^<3

2012-09-17 @ 22:49:46
URL: http://hannahhartell.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, verkar ju som det blev en helt okej dag iaf! :) himla söt buskanin förresten!

2012-09-17 @ 23:27:53
URL: http://klverblomma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0