Nu

Idag höll jag tal, det gick bra och nu ska jag bara fira, fira! Sen ska jag nog läsa en tjock deckare jag har fått, rysligt och bra. Hannah sa en gång att "jag mår så bra i själen av att se deckare", och precis så är det ju. Man blir så otroligt glad över att det inte är en själv som ligger där med en kniv mot strupen. Skadeglädje är den sanna glädjen. Vad tycker ni om att det är höst nu föresten? Jag tycker det är bra, för att då blir luften liksom helt annan. Alla är som små mysiga kaniner i sina halsdukar och mössor.

plugg samt popcorn
 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Sååå stolt över dig för talet!^^ Så sant som det är sagt är skadeglädje den enda sanna. Och så fiina bilder Snoris!^^

2012-09-13 @ 22:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0