Cravings!

Hej sweetpotatoes! Vet inte om det är våren och att man nästan kan gå i kjol, men jag har blivit en stammis på ASOS. Mer än vanligt i vart fall, så, här får ni se mina favvos! puss
 
De här Vans skorna ger mig så himla fina vibbar och minnen från skolgården i mellanstadiet, när alla hade sådana här skor, kommer ni också ihår det? Och så är dom bara så balla också!
Och sen, denna kjolen alltså. Helt perfekt, blir bara sugen på "Långa Farbrorn" isglass och hallonbåtar. Suck. 
Sist har jag också blivit kär i den här väskan. Lite lik Palmgrens, fast sjukt mycket billigare. Längtar så himla mycket tills våren kommer! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika Cao

Väskan var superfin!

2013-04-24 @ 21:33:24
URL: http://erikacao.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0