när jag fick E i bild

Såhär. Jag är rätt ok på konst och sånt, men jag hatar bild. Alltså, jag klarar inte av det. Måla en himmel, aaahww so beautiful. Med färgkartan också, åååhhhh. Det funkar inte. Och när det kommer till att fota och få med ett budskap är jag invalid. Jag fick i uppgift av får bild teachaa att fota ett budskap, dör vad dåligt det blev. Måste dela med mig. 
HAHAAHHAHA. alltså jag dör. Titta hur misslyckat det blev! Förstår att ingen vile ställa upp på att modella först, bara min stackars classmate Hannah gick med på det. Budskapet är alltså genus. Skämskudde vad fult. 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Skrattar så mycket när jag ser den här bilden. Jag ser helt mobbad ut! :p
Men att Bosse inte gav dig typ ett A för budskapet är så udda!

2013-03-11 @ 22:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0