wild child baby

sho. Jag är såå peppad och smånervig, för på onsdag ska jag ta en miljödebatt på Norra Real. Alltså. Det ska bli jätteroligt. Sen har jag inte mycket mer att säga. Min kanin behöver kastreras (alltså, verkligen kastreras, han är helt sexually vild). Det går utför i skolan tror jag, håller tummarna. Jag funderar på att ta tåget till Paris och färga håret (åååhhhmmagod, vilken romantiker Noraaaaa). Och så är jag hungrig som vanligt (aamagood Nora sluta blogga vi bryr oss inteee). Med det vill jag avsluta med lite bilder påmän med skägg, snyggt. 
puss! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Både debatten och skolan kommer bli awesome för dig!^^

2013-03-11 @ 22:13:24
Postat av: Hannah


Det var jag.

2013-03-11 @ 22:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0